Eén platform voor onbeperkte menselijke verbindingen met alle tools voor naadloze communicatie en samenwerking
SLIMME TELEFONIE
Met het geavanceerde cloud-telefoniesysteem van Elevate ben je optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Jij bent in control en bereikbaar hoe jij dat wilt: via een vast toestel, de desktop app of mobiele app.
ONLINE SAMENWERKEN
Of je nu thuis werkt of elders ter wereld bent, met Elevate blijf je moeiteloos in contact met je collega’s via chat of videogesprekken. Tijdens online vergaderingen deel je eenvoudig je scherm en maak je snel notities. Daarnaast videobel je altijd in haarscherpe HD-kwaliteit, met ondersteuning voor maximaal 200 deelnemers.
BESTANDEN DELEN
Wil je eenvoudig bestanden delen met collega’s? Dat kan in dezelfde beheeromgeving, zonder te schakelen tussen systemen. Automatische synchronisatie zorgt altijd voor de nieuwste versie, en revisies houden wijzigingen bij. Sla op. Synchroniseer. Deel. Simpel en georganiseerd.
De voordelen van altijd en overal verbonden
MAXIMALE FLEXIBLITEIT & PRODUCTIVITEIT
Met Elevate kunnen medewerkers samenwerken vanaf elke locatie, vanaf Desktop PC, mobiel.
HOGE BETROUWBAARHEID
Elevate biedt 99,999% betrouwbaarheid, zodat je altijd verbonden blijft.
LAGERE KOSTEN
Geen aanschaf, installatie, beheer, upgrades of vervanging van telefoonhardware nodig
EEN BEHEERSPORTAL & EENVOUDIG SCHAALBAAR
Elevate groeit mee met de behoeften van elk bedrijf.
BEDRIJFSCONTINUÏTEIT
Elevate houdt bedrijven verbonden en operationeel, zelfs bij stroomuitval
Onze slimme apps bieden maximale flexibiliteit, perfect voor het moderne kantoor en de thuiswerkplek.
DESKTOP APP
De Elevate Desktop App stelt gebruikers in staat om te bellen, chatten, een videogesprek te hosten of eraan deel te nemen, en bestanden te delen, rechtstreeks vanaf hun Mac of pc.
MOBIELE APP – SMARTPHONE
Schakel naadloos je werkplek over naar elk Apple- of Android-smartphone met de Elevate Mobiele App.
VAST BUREAUTOESTEL
Vooraf geconfigureerde telefoons sluit je aan op je internetverbinding en je kunt direct bellen met Elevate.
ELEVATE- Volledig geïntegreerd met Microsoft Teams
KRACHTIG TELEFONIESYSTEEM
Ons geavanceerde cloudgebaseerde telefonie en contact center systeem is direct geïntegreerd in Teams, zonder dat er een extra licentie nodig is.
ALLES-IN-ÉÉN-APP-ERVARING:
Teams-gebruikers kunnen Elevate gebruiken om oproepen te plaatsen en te ontvangen binnen de vertrouwde Teams-app.
INGEBOUWDE REDUNANTIE
Als Teams uitvalt, kun je de mobiele app van Elevate gebruiken voor oproepen.
Koppeling met jouw business tools
ARCHIVERING
Maak veilig back-ups van de telefoongesprekken, vergaderingen, chats en sms-gesprekken van uw organisatie
EENVOUDIGE INTEGRATIES
Optimaliseer je werkprocessen door het Elevate platform moeiteloos te integreren met diverse CRM-systemen en branchespecifieke tools. Verbind eenvoudig met platforms zoals Microsoft Teams, HubSpot, Slack, of een tool die perfect aansluit bij jouw behoeften.
Klantcontact en samenwerken in één platform
ALLES-IN-één PLATFORM
Eén naadloze cloudoplossing beheer je interne en externe communicatie op één centrale plek, van samenwerken met je collega’s tot het contact met je klanten.met een intuïtieve gebruikersinterface die productiviteit en omni-channel klantcontact samenbrengt.
EEN BETER GEÏNFORMEERDE ORGANISATIE
Een enkel platform helpt bedrijven wachttijden te verminderen, de effectiviteit van oproepen te vergroten en de mogelijkheid van medewerkers te verbeteren om problemen snel op te lossen.
Opslaan, zoeken en ophalen van zakelijke communicatie
Maak veilig een back-up van de telefoongesprekken, vergaderingen, chats en klantinteracties van uw organisatie, zodat de informatie gemakkelijk terug te vinden is wanneer dat nodig is.
De dagelijkse communicatie van bedrijven is verrijkt met waardevolle kennis, intellectueel eigendom en inzichten. Of het nu gaat om interacties met uw klanten en prospects, dialogen tussen de werknemers van uw bedrijf, of gesprekken met externe stakeholders, ze bevatten aanzienlijke zakelijke waarde en mogelijk zakelijke risico’s. Archiveren stelt organisaties in staat om deze interacties beter te beheren, analyseren en reguleren.
Archiveren verzamelt en bewaart automatisch elektronische communicatie, zoals telefoongesprekken, chats, sms-berichten, videogesprekken en e-mails, van uw eindgebruikerskanalen en slaat deze items op in een aparte, gecentraliseerde locatie.
Dit biedt doorlopende historische toegang tot uw communicatie met een intuïtieve uniforme zoekfunctie, voorbeeldweergave, afspelen, exporteren en rapportagefunctionaliteit over alle kanalen in één enkel, veilig en versleuteld platform. De bewaartermijnen van gegevens zijn configureerbaar op basis van de zakelijke behoeften.
De voordelen van archiveren voor elk bedrijf: Vind informatie wanneer u die nodig heeft.
Bewaar, doorzoek en haal automatisch uw cruciale zakelijke communicatie op,
Leg automatisch al uw communicatiegegevens vast en archiveer ze.
SPRAAK Oproeplogs, telefoonopnames, voicemailopnames, transcripties van voicemails, bijbehorende metadata.
CHAT Team- en klantchatberichten, bijlagen, reacties/’vind-ik-leuks’, GIF’s, afbeeldingen, emoji’s, enzovoort.
SMS SMS-berichten en afbeeldingen.
VERGADERINGEN Vergaderlogs, opnames, openbare chat en notities.
Je klant in de spotlight
Met het Contact Center van Elevate staat jouw klant centraal in alle communicatie. Onze cloudoplossing voor contactcenters zorgt ervoor dat de interactie met jouw klant soepel en probleemloos verloopt.
Dankzij slimme integraties, heldere rapportages en de nieuwste functionaliteiten, kun je een optimale klantbeleving bieden.
Van kleine klantcontactteams tot grotere omni-channel supportteams: met Elevate’s klantcontact dienst, inclusief AI-gedreven workflows, til je je klantcontact naar een hoger niveau. Of je nu een kleine helpdesk hebt of een geavanceerd multimediaal callcenter verspreid over meerdere locaties, wij hebben de perfecte oplossing.
Met onze technologie kun je naadloos communiceren via telefoon, e-mail, webchat, WhatsApp en sociale media – alles volledig geïntegreerd in één systeem. Slimme dashboards en rapportages bieden inzicht in de prestaties van de contactteams, zo kun je je diensten continu verbeteren.
Creëer de Ultieme Klantervaring met Ons Contact Center
OPTIMAAL KLANTCONTACT
Behandel klantvragen via de kanalen van hun voorkeur (telefoon, e-mail of chat).
WERK SLIMMER EN EFFICIENTER
Versnel je processen met keyword-herkenning, slimme workload-verdeling en handige antwoordtemplates.
VERHOOGDE INTERACTIE
IVR-systemen helpen klanten zichzelf te bedienen, terwijl integraties de mogelijkheden van het contactcenter uitbreiden.
DIGITALE ASSISTENTEN
Automatiseer eenvoudige en repetitieve taken met onze bot-integratie en verbeter de klanttevredenheid moeiteloos
AUTOMATISERING MET AI
Verbeter je workflows met geavanceerde intelligentie om zowel je bereikbaarheid als efficiëntie te maximaliseren.
Volledig pakket aan krachtige features
Handige integraties:
Integreer eenvoudig met populaire (of op maat gemaakte) productiviteitstools, met ondersteuning voor toonaangevende CRM-systemen en een set open API’s..
Geavanceerde Dashboard- en Wallboard-functionaliteiten: Slimme dashboards en wallboards bieden realtime inzicht in je klantcontactcentrum, zodat je verkeer kunt beheren, prestaties analyseren en processen optimaliseren
AI-gestuurde Analyses:
Gebruik de kracht van kunstmatige intelligentie om waardevolle inzichten te verkrijgen en processen te optimaliseren.
Optimale samenwerking:
Medewerkers kunnen overal werken, wat betekent dat je toegang hebt tot een grotere talentenpool. Zo kunnen medewerkers samenwerken, ongeacht hun locatie.
Het Contact Center krijg je compleet met al deze mogelijkheden
ALLES-IN-EEN PLATFORM
Eén naadloze cloudoplossing met een gebruiksvriendelijke interface voor optimale klantondersteuning combineert met omnichannel klantbetrokkenheid.
OPTIMALE BEREIKBAARHEID
Krijg toegang tot geavanceerde gespreksfunctionaliteiten binnen Elevate, waaronder uitbellen, terugbelverzoeken, relevante bellerinformatie en gespreksclassificaties.
MEER FLEXIBILITEIT
Geef Elevate-gebruikers moeiteloos toegang tot wachtrijen zonder dat ze hoeven over te stappen naar een andere applicatie.
